Sharing is Caring

WeLcOmE tO My BloG!!!....

Wednesday, July 11, 2012

Keje Baru...

Assalamualaikum...


7/3/12 arituh aku stat keje baru dekat bandar pinggiran subang.Mula-mula datang ke sini aku rasa macam jauh saja tp bila da lama-2 berulang alik dr klang rs cam dekat lak...
Bila 1st aku masuk sini boss aku da siap warning psl dressing time datang keje.Dia cakap kalu bole pakai tudung tutup dada,pakai stoking dan x mahu pakai seluar.Tiap2 hari isnin diwajibkan pakai jubah.So sekarang aku da stat jadi muslimah..hehehe
Kalu dulu solat dhuha dekat co lama aku kene solat curik2.Sekarang statf dekat co baru wajib solat dhuha dan kedatangan akan diambil.Solat zuhur dan asar dilakukan secara berjemaah.
Mungkin setiap apa berlaku pada aku sblm ni dekat co lama ada hikmah die.sesungguhnya ALLAH SWT itu maha berkuasa.

No comments:

Post a Comment